środa, 24 sierpnia 2016

Prolog

 Ostatni raz poprawiłam swoje granatowe okulary przeciwsłoneczne i weszłam do ogromnego budynku. Do moich oczu rzuciły się kolorowe ściany,czarne drzwi z niebieskimi paskami i ogromne okna. Na parapetach siedzieli,niektórzy  uczniowie. Jedni się śmiali,drudzy płakali. Stali przy szafkach z różnymi książkami i rozmawiali z kimś. Westchnęłam i powolnym ruchem zapukałam do drzwi gabinetu dyrektora. Po kilku sekundach pociągnęłam mocno klamkę. Nic. Jeszcze raz. Nic. Kurcze,zamknięte. Jak ja teraz dostanę plan? Usiadłam przy gabinecie i skuliłam kolana pod samą brodę,obserwując uczniów. To takie ciekawe. Jedni chodzą w czarnych ubraniach,drudzy w kolorowych. Tak bardzo się różnią,ale jednak jedna rzecz ich łączy-muzyka. Po to właśnie tu jestem. Żeby spełnić swoje marzenie,o wielkiej karierze.




8 komentarzy:

  1. Zapowiada się cudownie!
    Nie pozostaje mi nic innego jak czekać na jedyneczkę 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się po prosty cudownie ❤️
    Nie mogę się już doczekać;*

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG *-*
    Zapowiada się na prawdę cudownie!
    Uwielbiam muzykę!
    Jejciu !
    To jest takie awwww *-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny prolog ;*
    Ps. na moim blogu jest już prolog ;)

    Livia

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny prolog 8)
    Jestem ciekawa co będzie w jedyneczce ;)
    Serdecznie zapraszam Cię do mnie B)
    Buziaczki :*
    Szalonaa <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne!
    Przepraszam, że tak późno komentuję, ale mam urwanie głowy...
    Idę czytać kolejny!

    Mel

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny! Już biorę się za czytanie 1 rozdziału! 😍

    OdpowiedzUsuń