piątek, 26 sierpnia 2016

Rozdział 1:Przedstawcie się

           Otwieram oczy
                  Nic nie widzę.
                      Ale idę dalej.
                                                 Aby sięgnąć po marzenia
-Hej.-stoję oparta o moją szafkę szkolną, gdy raptem słyszę czyiś nieśmiały głos. To tak jakbym go już kiedyś słyszała....dziwne. Podnoszę głowę w górę i widzę JĄ. Co ona tu robi?
-Francesca!-krzyczę i mocną ją ściskam. Nie widziałyśmy się 5 lat odkąd wyjechała do Włoch. Jak? Jak to możliwe,że tutaj jest? Nigdy mi nie mówiła,że lubi tańczyć,czy śpiewać albo robić remixy piosenek. -Co ty tutaj robisz?!
-Jakiś czas temu odkryłam,że umiem śpiewać.- w tym  momencie  się głośno zaśmiała. -No i przyleciałam. Usłyszałam gdzieś o tej szkole. A ty? Co u ciebie? -uśmiechnęła się szeroko. Jak zwykle była w świetnym nastroju. Kiedyś jak patrzyłam na jej uśmiech,sama się uśmiechałam.
-Jakoś się żyło.-odpowiedziałam.-Nadal nie mogę uwierzyć,że tu jesteś!

-Przedstawcie się.-zaczęła ruda nauczycielka. Siedziała na podłodze tak jak my. Ogółem ona chyba jako jedyna jest najmilszą nauczycielką w tej szkole. Mamy wprowadzajace lekcje do tematu.
-Camila Torres.-dziewczynao tym samym kolorze włosów co nauczycielka,wstała i szeroko,szeroko się uśmiechnęła ukazując rząd zębów. -Uwielbiam śpiewać,tańczyć i w ogóle kocham muzykę.
-Natalia Vidal.-tym razem wstała czarnowłosa dziewczyna  mocno kręconych włosach.  Widać było,że jest dosyć nieśmiała,bo zaczęła się jąkać. -Lubię to co Camila.
Niektórzy się cicho zaśmiali,a ona speszona schowała głowę za plecami swojej przyjaciółki.
-Leon Verdas.-po chwili wstał szatyn. Uśmiechnął się i popatrzył na jakąś blondynkę,która tonęła w rumieńcach.-uwielbiam grać na gitarze,tańczyć i przede wszystkim śpiewać. Kocham muzykę.
-Francesca Cauviglia.-przyjaciółka spojrzała na mnie.-Tańczę,śpiewam,gram na gitarze i uczę się na fortepianie. To tyle.
Wzięłam wdech i wstałam.
-Violetta Castillo. -uśmiechnęłam sie niepewnie w stronę włoszki. -Gram na fortepianie,śpiewam,tańczę.
W tym momencie do środka wpadła blondynka.
-Przepraszam za spóźnienie. -usiadła obok bodajże Leona i przytuliła się do niego. Ubrana była w białą koronkową bluzkę,długi czarny sweter i lekko przytarte jeansy.
-Przedstaw się.-powiedziała ruda nauczycielka. Dziewczyna wstała i uśmiechnęła się sprytnie.
-Nazywam sie Ludmiła Amanda Ferro. Gram na gitarze,fortepianie,pianinie,bębnach,skrzypcach,tańczę i śpiewam.-dumnie usiadła,a Leon uśmiechnął się szeroko w jej stronę.Parsknęłam i spojrzałam na Fran.Ona się tylko do mnie uśmiechnęła.




~~~~~~~~~~~~~~~`
EEEEEEEE
Przeczytałam dawniejszy rozdział 1 i to nie było to
Namieszałam
A więc...macie już ten ten rozdział 1 :D
Emily ♥




12 komentarzy:

  1. Oho! Ferro i Verdas najwidoczniej są parą 😀
    Pierwszy dzień. Wielkie poznawanie się. Violka spotkała Fran. Zobaczymy z kim jeszcze się zaprzyjaźni.
    Nie sądzę żeby na początku jej stosunki z Leonem były okej.
    Cudowny.
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. FRAN ! *-*
    LODOOOOOOOO!
    MAJ LOFFF *-*
    KC ZA TO NORMALNIE!
    CIESZĘ SIĘ ŻE NIE JEST TAK JAK W
    WIĘKSZOŚCI OPO, ŻE LUDMI I VIOLA TO PSIAPSI XD
    WOLĘ WERSJĘ FRAN I VIOLA NO I CAMILA OCZYWIŚCIE!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobaczymy co się nadzieję dalej.Czy dziewczyny stworzą trio najlepszych przyjaciółek. Czy Leon poczuje miętę do jakiejś dziewczyny? Co u Lu? Czy Natalia wyrośnie z nieśmiałości i rozkwitnie na naszych oczach? Czekam ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny rozdział
    Czy Leon chodzi z Lu?
    Mam nadzieję, że jest miła.
    Cudo!

    Pozdrawiam.
    Miss Blueberry

    OdpowiedzUsuń
  5. Super.
    Zapraszam do mnie.
    http://story-by-livia.blogspot.com

    Livia xoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Ideolo😍😍
    Vils i Fran?😃
    Takkk😆😆
    Leoś chodzi z Lu😣😭
    Czekam na next😄😄

    Buziam😘😘
    Tila❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny! Czekam na następny! Zapraszam do siebie 💕

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej!!
    Cudddoooo *.*
    Leon i Ludmiła?
    Co to była za rumieniaca się blondi?? 😱
    Pisz szybko nexta 😃
    Buziaczki😘😘
    Szalonaa ❤💕

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne.
    Czekam na next.

    Księżniczka Blairka

    OdpowiedzUsuń